Серенай Саръкая – In Style 09/2013

Серенай Саръкая, която тази есен зрителите ще могат да видят на екрана в нов сериал и филм даде интервю за списание In Style.
След фотосесията младата актриса отговори на няколко въпроса, разказа за страстта си към пазаруването, любовта си към турската класическа музика и много други.

След дълга почивка отново започнахте работа, как вървят снимките на „Medcezir“?
Нормално. Снимачният екип е добър. Всички, с които работя са много мили.

През ноември ще ви гледаме във филма „Behzat C. Ankara Yaniyor“. Как се чувствахте докато снимахте филм от поредица, която има толкова много почитатели?
Снимките минаха чудесно. Все още не знам нищо свързано с филма, самата аз за първи път ще го гледам на официалното представяне. Но аз имам доверие на Сердар Акар.

12.jpg

Знаем, че актьорите имат много натоварен график. Много е интересна темата засягаща стила Ви на обличане .Колко време отделяте за пазаруване?
Мога да отделя цялото си свободно време./смее се/ Даже и да умирам от умора, минавайки през Акмеркез казвам: “Дали ще може да ме оставите тук?“. Жените отделят цялото си свободно време за пазаруване. Всъщност съм много голяма почитателка на това. Винаги съм била такава.

Влизате в магазин. Колко време ще ви е нужно за да излезете от него?
Няма да изгубя много време. Или купувам ,или не. При мен тези ги няма: „Дали да купя това,дали да не го купя…“ Познавам се много добре. Избирам неща, които няма да ме разочароват.

Какво със сигурност бихте избрали?
Джинси и най-вече skinny. При всяко пазаруване си купувам бяла тениска.

Заради професията Ви винаги сте в полезрението. На улицата всички се обръщат за да ви видят. Това да сте винаги добре облечена не Ви ли натоварва по някакъв начин?
А как иначе? Трябва да се стараем винаги да изглеждаме добре, защото е достатъчен само един коментар в Туитър „Беше облечена като скитник!“,“Вие винаги сте толкова добре облечена, а онзи път изборът Ви не беше никак добър“ ще напишат нещо подобно. Например аз не мога да излезна на улицата без грим.

13

От кого се повлияхте като избирахте Вашия стил?
Май сама си го създадох. В училище имаше такъв израз “готини момичета“. Тупирани коси,черен молив на очите, прилепнали ризи, мини поли и ботуши до коленете. Но аз предпочитах да се обличам в Adidas Superstar: пола, мъжка тениска и така ходих на училище. Стилът ми наподобяваше хип-хоп.

Била сте запалена по хип-хоп музиката?
Не.За мен удобството е преди всичко. Предимно за това мисля.

А какво слушахте по онова време?
Като започнеш от турска класическа музика и джаз и стигнеш до поп музика, слушах всякаква.

И сега ли е така?
Сега повече избирам, но класическата музика харесвам и до днес.

От къде е този интерес?
От време на време мама ме водеше да слушам турска класическа музика.Там където работеше понякога организираха такива вечери. Един път, бях на около 6-7 години, заедно отидохме на тържествена вечеря. Жената на сцената пееше турска класическа музика. А аз и припявах, знаех ги всичките. Жената се правеше, че не забелязва, но след това ми каза: Сега ще изпея още една песен, ако знаеш и нея вече ще се откажа. ”Знаех и нея.Жената едва не си изпусна микрофона от ръката.

А като попаднете в такова обкръжение?
Обожавам! Обожавам!

В някои сериали също и пеете, гласът Ви е доста харесван.
Когато използвам гласа си в работата,получавам много приятни коментари относно това. Не е идеален, но много обичам да пея.

15

Стартирахте кариерата си в много ранна възраст. Свикнахте ли с това, че сте известна?
Това което работя ме прави много щастлива, разбира се има и много трудности. Понякога има моменти, в които излизам извън себе си. Но не мога нищо да кажа за това, то също е част от работата ми. Старая се да си върша работата качествено. На улицата правя всичко, което пожелая. не искам да има разстояния (между нея и хората) Не искам твърде много да се отделям. Колкото съм по-близо толкова по-добре.Човек не трябва да забравя от къде е тръгнал. Старая се винаги да си го припомням.

Имали ли сте комични ситуации?
Да. Вчера се качих на такси и шофьорът ме попита: ”И какво да им отговоря като ме попитат?” ,”Какво?” попитах го аз. ”Ще ме питат днес кого качи в таксито?” ,”Такива правила ли има?” „На нашата стоянка винаги се качват знаменитости и днес ще ме попитат кого съм качил? А вие къде играхте, отнякъде ви познавам?”

Кои са места в Истанбул, които най-много обичате да посещавате?
Много обичам да се разхождам по булевард Истиклял. Мама живее в Джихангир , когато ходя при нея и се виждам с приятели, много обичам тази част от града и прекарвам много от свободното си време там.

Занимавате ли се със спорт?
Да. Най-малко три пъти седмично. Имам ново занимание-Бикрам йога. На 40 градусова жега, целите в пот практикуваме йога упражнения. В началото беше трудно,но после изпитах голямо удовлетворение.

Има ли нещо, за което мечтаете?
Винаги съм имала мечти и винаги ще имам, защото те мотивират хората.

Замисляли ли сте се за брак и деца?
На този етап не мисля за това. Не казвам, че някой ден няма да се случи, но за момента не се чувствам психически и физически подготвена за това. Може би се дължи на това, че съм прекалено млада, в момента съм фокусирана изцяло върху кариерата си, но нямам прекомерно големи амбиции. Следвам интуицията си. Доволна съм от живота, който живея и работата, която върша.

Превод: Ася