Серенай Саръкая – Marie Claire май/2014

Серенай Саръкая разказва за живота си, отговаряйки на 25 въпроса:

1.  В какво състояние на духа сте в момента?
–   Добре се чувствам. Днес направихме много хубави и естествени снимки. По-различни от предишните. Много ми харесаха. И времето е много хубаво.. точно пролетен ден. накара ме да почувствам хубави неща.

2.   Как се определяте – секси или невинна?
–   Май имам и от двете.

3.   От какво се страхувате най-много?
–   Да не се изгубя… не го казвам във физическия смисъл. Да не изгубя себе си.

47aeaa0a22832393932ed94de2269d78

4.   Кога и къде сте се чувствали щастлива?
–   Всеки момент на който мога вътрешно да се насладя.

5.   Ако имахте възможност да промените нещо в себе си, какво щеше да е то?
–   Бих искала по-малко да се обиждам, но за съжаление много лесно се обиждам.

6.   Има ли у хората грешно впечатление за Вас и нещо, което искате да поправите?
–   Не съм високомерна. Такава ме виждали. Не разбирам причината за това.

7.  Какъв е домът Ви? Кое е любимото Ви кътче у дома?
–   На терасата много обичам да пия кафе,да чета книга и да слушам музика. най-много обичам да слушам старите песни на Ажда Пеккан и песните на Адел.

b1708fa9c3c0c438a37a942e50700531

  8.   Има ли нещо от категорията „Престъпно удоволствие“?
–   Може би понякога изпускам края на яденето.  Но си го позволявам. Не съм от тези, които много се замислят над този проблем. Плувам, практикувам йога и пилатес. избирам това за което имам време.

9.   Според Вас, какво не трябва да правят жените в една връзка?
–   Прекалено да разпитват.

10.   Лесно ли се управляват мъжете ?
–   Никога не съм гледала на този въпрос по този начин.

11.   Как си представяте красивата жена?
–   Според мен, красивата жена- това е обичащата себе си жена. Тъй като увеличава енергията и аурата засиява. Според мен е много важно как как влияете на отсрещната страна с енергията си.

172e0723e7f10c1817e3d695b6c4d878

12.   Колко е важно  да си харесвана от мъжете?
–   Да се живее с такава цел е много лошо, но аз обичам да бъда поддържана и красива. Където и когато и да отида, се опитвам да бъда към външния си вид. Това го правя за себе си.

13.   Имало ли е моменти ,когато сте искали да захвърлите всичко и да се тръгнете?
–   Случва се да се чувствам отчуждена от това което правя и тогава искам да избягам. Това  трае малко и отминава бързо.

c79f957d5d4ae46071335d1504d6ca5c.jpg

14.   Поучавате ли се от това,което сте преживели?
–   Опитвам се да си взимам урок от всяко нещо, което преживявам. Вечер когато си легна, ако ми се е случило нещо хубаво през деня, благодаря на Бога. Ако има някаква грешка и ако аз съм я предизвикала се разстройвам и се опитвам да не я повтарям.

15.   Мислите ли някога да живеете на друго място?
–   Истанбул е градът,който ме прави много щастлива. Харесва ми да живея тук,но е възможно някога да поживея в чужбина, в бамбукова къщичка близо до плажа ,и само по време на лятото.

16.   Кой най-много може да Ви накара да се смеете?
–   Майка ми… Понякога,когато съм в лошо настроение, тичам при нея, за да се посмея на воля. Двете с нея се смеем много силно . Обичам да се посмея  заедно с нея.

edcd649bbb84719e266f4558a73264fa

 

17.   Кога се чувствате свободна?
–   Когато пиша….

18.    Според вас до къде е границата на саможертвата?
Трябва да се жертвате на това да не забравяте кои сте самите вие. Ако правите нещо само за да се жертвате, според мен не е хубаво.

19.   Думи от ваши почитатели, които са ви изненадали?
–   Някои ме наричат „Нутела моя“, много  обичам. „Моя медена пяна“ ми казват други. Всичко това много ме развеселява. Аз ги обичам много, те споделят прекрасни чувства, подкрепят ме.

BmI-IjbIgAECK_a

20.    Част от Вашето тяло, която не харесвате?
–   Щастлива съм  ,защото аз съм това,което съм!

21.   Какво никога няма да облечете?
–   Модата и вкусовете се менят толкова бързо. Затова не мога да кажа какво никога няма да облека.

22.   По каква причина за последно плакахте?
–   На снимачната площадка почина бащата на наш приятел. Разстроих се и плаках много.

image

23.    Поглеждайки назад , Вие сте….?
–   Предишната Серенай беше доста объркана. Беше малко дете, което се опитваше да се държи като възрастен. И сега не съм съвсем пораснала.

24.   За какво мислите преди сън?
–   С какво ще се занимавам цял ден и следващите дни.

25.   Какво ще правите, излизайки оттук?
–   Тази вечер ще дойдат мои приятели. Ще вечерям с тях.

Превод: Дани