Батухан Екси-Adam in town/март 2015

Кой си и с какво се занимаваш?
Аз съм Батухан… Студент съм, от тези които завършват без да ходят на училище. Освен това вече 60 серии съм Дорук в Medcezir.

Кой е любимият ти предмет в детството за който си спомняш?
Музикалната ми кутия. Даде ми я братовчедка ми (дъщеря на леля ми). Навива се отдолу и една кутия, която живее с мен. Още си я пазя, понякога я слушам (много сладко свири)

slider-1-660x400

Най-скъпото нещо, което си си купил?
Доста голямо нещо ще излезе, че е .. но е мотоциклета ми. Но ако говорим за дрехи, последно си купих фъстъченозелени Airmax.

Най-куул дрехата в гардероба ти?
Мисля, че е шлифера ми от Zara

Ако трябва да се обличаш само с една марка, коя ще избереш и защо?
Hugo Boss, обичам стила и моделите им. Например серията им Orange много я харесвам и я намирам за куул.

batu2

Най-куул заведението в Истанбул?
Karaköy Colonie

Ако имахте възможност кой от кварталите на Истанбул бихте създали отново?
Bağdat Caddesi.. Много бих искал да го върна в състоянието му от моето детство.

Любимото ти нещо в дома ти?
Креслото ми. Струва ми се, че е защото много обичам да дремя пред телевизора, седнал в него.

batu3

Има ли някой от чиито стил се вдъхновявате? Кой е и защо?
Специално само един такъв човек няма, но харесвам стила на хората, които не се съобразяват много с модата и околните, обличат се удобно и правят така, че дрехите на тях изглеждат много добре. Спокойно, верен на себе си, модата „облечи и излез“ – такъв един стил.

Досега в кой град най-много си се забавлявал и защо?
Разбира се, че Истанбул. напускам Истанбул само за да ида на почивка, не съм живял дълго време другаде и където и да отида търся Истанбул. С Истанбул не се разделяме за дълго.

Превод: Ани