Бенсу Сорал – Habertürk/септември 2016

Когато съм влюбена, излъчвам щастие.

BS-HT-09-2016 (5)

Бенсу Сорал се подготвя да се срещне с почитателите си  в ролята на адвоката Мелек в амбициозния сериал „Вътре“, който започва да се излъчва от утре вечер по канал Show TV. Тя разказа за новия си проект, за връзката си с Хакан Баш и за нещата, от които се интересува HT Magazin.

Докато чакахме в хотелската стая, в която щяхме да снимаме Бенсу Сорал, на вратата се почука. Казвайки: „Имам висока температура, студено ми е“ , тя влезе вътре. Беше толкова изтощена, веднага я накарахме да вземе лекарство и да пие билков чай. Полегна, за да си почине и се потопи в съня. Минаха два часа и тъй като беше почти залез, бяхме принудени да я събудим. Когато застана пред обектива ни, тази Бенсу, която беше болна и едвам си стоеше на краката, си отиде и дойде една енергична и професионална Бенсу. Тя е внимателна, вежлива и скромна… И носи толкова красива светлина, че дълги години ще блести на върха с нея…

Сериалът „Вътре“ започва утре. Какво го очаква зрителя?

Очаква гo един сериал изпълнен с екшън, романтизъм и драма, богат на чувства и емоции. Мисля, че ще бъде интересен за зрителите от  всяка възраст. Както  всички и аз го очаквам с вълнение.

За какво се разказва в сериала?

От гледна точка на моята героиня, „Вътре“ е вълнуващата история за отношенията между мафията и полицията. Аз се превъплъщавам в  ролята на адвоката Мелек. Дете на улицата, тя е спасена и осиновена от бащата на мафията. Получава много добро възпитание и образование. Тъй като е израснала сред мафиоти, тя става адвокат с много власт. Тя е умно и интелигентно момиче. След това в живота й влиза Сарп, в чиято роля е Чаатай Улусой. След като вижда Сарп, започва да изпитва чувства, които никога преди това не е изпитвала.

СНИМКИТЕ ПРЕМИНАВАТ МНОГО ПРИЯТНО

BS-HT-09-2016 (2)

Добре, а Арас Булут Ийнемли?

Арас т.е. Мерт и Чаатай Улусой (Сарп) играят двама братя. В сериала, в основата му е историята на тези двама братя, които се намират един друг.

И двамата ли са полицаи?

И двамата учат в полицейската академия. Сарп е изхвърлен от полицията една седмица преди да завърши. Не знае, че Мерт му е брат, т.е.  те не подозират нищо един за друг. След определен  момент, целта на Сарп ще бъде да намери брат си.

Играеш с двама от най-популярните в Турция млади актьори и с други много опитни.

Работя с хубав екип и се чувствам голяма късметлийка. Четин Текиндор и Мустафа Уурлу са много значими имена. Снимките преминават много приятно.

В детството си мечтаеше ли да станеш адвокат?

Не, но понеже успявах много добре да отговарям, докато спорехме с брат ми и сестра ми, ми казваха: „Стани адвокат“. (Смее се)

Какво най-много те впечатли в Мелек?

В нея има някакво вътрешно безпокойство и обида, но въпреки това остава силна. С това много ме впечатли.

ПРОЧЕТОХ СЦЕНАРИЯ НА ЕДИН ДЪХ

Много актьори мечтаят да играят с Четин Текиндор. Ти какво чувстваш?

Научавам много неща от него. При първата ни среща, на сета влезе с думите: „Г-це Бенсу, как сте?“. Не може да видите такова нещо на много сетове. Знае имената на всички, паметта му е много силна. Отношението и енергията му са много хубави. Нощем снимаме до един часа, ние младите сме капнали, а той все още се смее, шегува се. Браво, невероятно позитивен е, на всички разказвам за него.

Как беше първият ти ден на сета?

Много се вълнувах. Първата сцена от първи епизод снимах с Чаатай.

Може ли да кажем, че това е най-амбициозният сериал за сезона?

Определено. Когато прочетох сценария на първите три епизода, цялата бях настръхнала . Докато чета някои сценарии, заспивам, но сценарият на „Вътре“ е невероятен, прочетох го на един дъх.

ДОРИ ПРЕЗ УМ НЕ МИ Е МИНАВАЛО ДА СТАВАМ АКТРИСА

BS-HT-09-2016 (6)

 Детска мечта ли беше да бъдеш актриса?

Не, исках да стана художник. Мислех да пътешествам по света, да рисувам картини и да ги продавам. След като сестра ми (Ханде Сорал) стана актриса и пред мен се откри този път. Аз израснах в Инегьол* (*град в провинция Бурса). Дори през ум не ми е минавало да бъда на екран и да стана актриса, съдба. Човек не знае какво може да му се случи.

Кой те откри?

Мениджърът на сестра ми, сега е и мой. Постоянно ми казваше: „Бенсу, да те направим и теб актриса.“ Това продължи 6 години, накрая казах: „Добре“. Започнах с малка роля в един сериал, работех три дни в седмицата. Мислех, че все така ще се работи, а то било заради ролята. (Смее се)

СЕСТРА МИ ВИНАГИ МЕ Е НАПЪТСТВАЛА

Как повлия на живота това, че си сестра на известна личност?

Тя винаги ме е напътствала. Научи ме да не се изненадвам, да подхождам към ситуациите по-обмислено. Голям шанс е да имам по-голяма сестра.

Сърди ли се като й казваш како?

Не, говорили сме за това. Каза: „Ако искате, можете да ми казвате „Ханде““. Ние избрахме да й казваме како. Струва ми се по-топло, сърдечно.

СЛЕД КАТО СИ ИЗПИЕТЕ КАФЕТО, НАМАЖЕТЕ УТАЙКАТА ВЪРХУ ЛИЦЕТО СИ

Мисля, че имаш близнак. Приличате ли си?

Приличаме си. Казват ми: Това си ти, с къса коса и брада.

А усещаш ли, когато нещо се случва с него?

Така казват. Май се случва с еднояйчните близнаци, но когато усетя, че е разстроен, нещо ме стяга отвътре, сънувам го. Не мога да остана далеч от него, между нас има странна връзка. Един път се случи да сме далеч един от друг за две седмици, непрекъснато плаках. Дано никога не се разделяме. (Смее се)

Чух, че майка ти имала тайна рецепта за красота?

Да, турското кафе. След като изпиете кафето си, намажете утайката върху лицето си. Кожата ви става мека като памук.

СЪЗДАВАМ МОДЕЛИ НА ЧАДЪРИ

BS-HT-09-2016

Последна година си студентка по Графика във Факултета по изящни изкуства на Marmara Üniversitesi. В бъдеще ще работиш ли това?

Остават ми 3 курса лекции. Искам да продължа с дизайна. Когато не съм на сета, правя storyboard за реклами. Работейки с техниката free lens, създавам модели на чадъри.

КОГАТО СЕ КАЧВАМ НА МОТОР СЕ ОБЛИЧАМ КАТО МЪЖ

Страстта ти към моторите продължава ли?

Да, продължава, но в момента не ползвам мотор. Преди ходех с него навсякъде. Сега имам сериал. Дори и да не мисля за своя живот, трябва да мисля за колегите си и да не възпрепятствам работата на сета. И моля всички, които карат мотори да са много внимателни.

Имаше ли хора, които ти подмятаха някакви неща, когато ползваш мотор?

Случвало се е, изживявах лоши неща. Обличах се като мъж, когато се качвах на мотор и само косата ми се виждаше. Но въпреки това имаше някои, които се доближаваха с колите си близо до мен, подхвърляха реплики, правеха снимки и клипове. Сега, когато нямам сет и когато времето е хубаво, всяка неделя карам по 30-40 км колело в Бостанджъ.

КОГАТО СЪМ ВЛЮБЕНА, ИЗЛЪЧВАМ ЩАСТИЕ.

Какво правиш в свободното си време?

Ходя на кино, не излизам много навън. Най-голямо удоволствие ми доставя да гледам чуждестранни филми. Излизам с гаджето си и с приятели.

Гаджета сте с Хакан Баш. Мислите ли за сватба?

Изживявам нещо много хубаво. Много съм щастлива. Дано имаме късмет.

Как би описала любовта?

Любовта има опасна и спокойна страна.Опасната е аномалия, другата е привързаност  Понякога любовта може да се превърне в страст и обсебване, тогава е опасно, разбира се.

Когато се влюбиш, променяш ли се?

Отнасям се добре с всички и излъчвам щастие.

Според теб, любовта преходно чувство ли е?

Онова въодушевление, разбира се, че преминава, но обичта не свършва. Любовта е преходна, обичта остава.

КАЗВАТ МИ, ЧЕ В МЕН ИМА 45 ГОДИШНА ЖЕНА

BS-HT-09-2016 (3)

Въпреки че си малка, казват, че си по-зряла от сестра си Ханде Сорал. Така ли е?

Сестра ми е много дисциплинирана и зряла. Аз действам обмисляйки и разсъждавайки логично, а сестра ми се води от чувствата си. Все ми казват, че съм на 25 години, но в мен живее 45 годишна жена. Не знам това хубаво ли е или лошо. (смее се)

Правиш ли всичко, което ти дойде на ум? Или имаш зрелостта на 45 годишните?

(смее се) Правя, каквото искам, стига да не е глупаво. В крайна сметка, ще минем и заминем през живота. Бих искал да се възползвам от всичко, което няма да навреди.

НАЙ СИ ХАРЕСВАМ ТОВА, ЧЕ СЪМ НЕПУКИСТКА

Коя своя черта харесваш най-много?

Непукизма ми. Всяко нещо го отдавам на съдбата. Дори и да ми се случи нещо лошо, си казвам: „Сигурно има нещо добро“, така се убеждавам сама в това, че изобщо не се натъжавам.

А какво не си харесваш?

Разсеяността ми понякога ме поставя в лоши ситуации. В такива случаи се правя се, че не забелязвам подигравките на околните и се държа сякаш нищо не се е случило. Предимството е, че забравям лошите неща.

Случвало ли се е да забравиш да отидеш на изпит или на сета?

(смее се) Е, не съм чак толкова разсеяна, за Бога. Като бях малка майка ми все ми казваше: „Бенсу, в никакъв случай не забравяй да направиш това..“ и аз все забравях. Сега съм по-добре, внимавам какво ям.

Превод: Рени и Ани