Лейля Лидия – Marie Claire – април/2016

Нещата, които не знаете за Лейля Лидия

С чистата си красота, елегантността и топлото излъчване ни напомня на пролетно цвете… като се запознаете с Лейля Лидия, която покорява всички с жизнеността си и  вие ще я обикнете.

Както знаете всички актьори се оплакват от безкрайните часове на сета… Дори когато плануваме снимките за списанието винаги се опитваме да определим подходяща дата, съобразена с натоварения им график. Който и актьор да е, след 20 часа работа на сета ще е уморен. Освен с екипа, качеството на фотосесията е свързано и с енергията на актьора. В деня на снимките за списанието ние гледахме фрагманите на сериала на Лейля – “Сладко отмъщение”, който се излъчва в момента. Тя дойде след цяла нощ снимки на 1-ва серия на сериала.  Срещу нас стоеше човек, пълен с енергия. Сякаш не беше работила 20 часа, а си е почивала през тези часове. От комбинацията между красотата и елегантността на Лейля и хармонията, която излъчва, заедно с тази енергия, се получиха снимките, които виждате. Беше много хубаво да се запознаем с Лейля. Сигурни сме, че разлиствайки страниците и вие ще почувствате тази топлина.

01

Започна нов сериал. Може ли да поговорим за сериала и неговия сюжет?

Сериала ни се казва “Сладко отмъщение”… Наскоро беше излъчен първият епизод по Kanal D. В главните роли сме заедно с Фуркан Андъч. Сюжета е изключително забавен… Пелин, на която не и върви в любовта, все пак преодолява лошия късмет, среща мъжът на мечтите си и решават да се оженят. Но бъдещия младоженец изчезва в деня на сватбата. Пелин е изоставена на сватбата си от мъжа, в който е влюбена. Една жена и казва, че я е постигнал лошия късмет на човек, когото тя е наранила в миналото. Историята следва събитията около Пелин и човека, когото е наранила.  Да не давам повече информация, но мисля, че зрителите ще се забавляват много със сериала.

Родена си в Германия и си половин германка. Кога дойде в Турция?

Да, майка ми е германка, баща ми е турчин. До 5-годишната ми възраст живяхме в Германия. След това дойдохме в Турция и оттогава до сега живея тук.

03

Знаем, че си взимала много уроци по музика. Защо предпочете актьорството пред музиката?

Учих в Консерваторията. Сутрин ходех в университета, вечер се включвах в курсовете в Консерваторията. Обучението там изисква дисциплина. Аз тогава бях малка и това темпо започна да ме уморява. Това, което ме караше да се чувствам добре беше актьорството и затова избрах да тръгна по този път. Всъщност няма много за обясняване. Просто последвах чувствата си. Аз съм човек, който обича да прекарва време в спокойна обстановка и с малко хора наоколо. Актьорството ми дойде като терапия. За мен музиката е страст и винаги има място в живота ми, макар и в момента като хоби…. Много обичам да пея. Когато в някой проект трябва да пея, го правя с удоволствие. Както беше в Delibal.

Винаги ли си била красиво момиче? И в гимназията ли те харесваха много?

Всъщност е много трудно човек да разказва някои неща, които са свързани с него… И специално това дали си красив или не си красив да го казваш за самия себе си винаги ми е било много странно и отблъскващо. И до сега се затруднявам като говоря неща от този род.

004.jpg

Струва ми се, че Delibal е третият ти филм. Какво означава киното за теб?

Това е третият ми филм, но разбира се всеки един си има специално място. Различават се и по вид и по това, какво са ми дали. Delibal винаги ще има специално място в живота ми. Беше забавна и хубава работа и резултатите ни направиха много щастливи.

Според теб каква е разликата между един живот, изпълнен с любов и един живот без любов? Например ти когато си влюбена каква Лейля си?

Според мен любовта не е само чувство към противоположния пол. Може да си влюбен в много неща. Мисля, че ако не изпитваш любов, животът не може да е хубав. Любовта носи радост в живота на човек. Както казах, не е задължително любовта да е към срещуположния пол. Ако питаш обаче за такава любов (към срещуположния пол); не мога да кажа, че съм някоя много лесна. Силни чувства, заедно с разни мании, от време навреме могат да доведат до разни падения и възходи.

Добре, а сега има ли някой в живота ти?

Съжалявам, но не искам да отговоря на този въпрос.

Превод: Ани