Marie Claire – юни/2011

ЩЕ ВЗИМА УРОЦИ ПО АКТЬОРСКО МАЙСТОРСТВО В ЧУЖБИНА
Актьорската кариера на Чаатай Улусой, който миналата година спечели Best Model of Turkey, започна със сериала Adını Feriha Koydum. Чаатай, който играе Емир в сериала, след края на сезона разказа за себе си.

2010-2013-16-1 (1)

ТЪРСЯ СМИСЪЛА В ОЧИТЕ
Външният вид е много важен, но това не е достатъчно. Според мен таланта, способностите и външния вид трябва да са в едно. Харесват ми жените, които не прекаляват с грима. Обичам естествената красота. В една жена първо гледам очите, да няма празен поглед. Търся смисъла в погледа на една жена.

ОЩЕ СЪМ В НАЧАЛОТО НА ПЪТЯ
Искам да продължа и с моделството и с актьорството. Още съм в началото на пътя. След като се развия още малко в Истанбул, планирам да посетя уроци по актьорско майсторство и курсове за модели. Не мога да разделя двете неща едно от друго.

НЕ СЕ ДОПИРАМ ДО ТРИТЕ „БЕЛИ“
Внимавам какво ям, въпреки че спортувам. Със сигурност стоя далеч от трите „бели“ (сол, захар и бяло брашно). Обикновено се храня със зеленчуци и мариновано бяло месо. Не ям пържено. Обожавам сушено месо. Ако ми кажат „Ела, правим скара“, променям цялата си програма, за да отида.

2010-2013-16-1 (10).jpg

МНОГО Е ЛЕСНО ДА БЪДА ЩАСТЛИВ
Аз съм човек, който се радва на всичко. Искам да кажа, че за да съм щастлив не е нужно някой да направи нещо специално. Не обичам много да празнувам рождения си ден и да получавам подаръци. Когато купувам подаръци на някой друг се чувствам по-щастлив. За мен най-големият източник на щастие е когато хората, които обичам са до мен.

ВЗИМАМ БЕЗ ДА ПРОБВАМ
Не обичам раздърпани, широки неща. Предпочитам много тесни и очертаващи тялото дрехи. Не изпитвам удоволствие от пазаруването, но заради работата съм длъжен да го правя. Не прекарвам много време в магазините, меря и излизам. Даже, ако дрехата е от марка, която често купувам и я харесам, мога да я купя без да я меря.

Вярвам, че едно от най важните неща, което моите родители са ми предали, е любовта към животните. Израснах в близост до животни. 100 % съм сигурен, че който расте по този начин, може да стане съвестен човек. Любовта към животните прави още по-силна/мощна любовта към хората. Прави ви по-позитивни, по-чувствителни, по- внимателни и заинтересовани от обкръжаващата ви среда.“

 

Превод: Ани