Резюмета в рими… и не само… – 11 епизод

11 епизод от джадъ

po-rezume-11.jpg

Цъкнах снощи аз на линка,  image
тръгна чудна HD картинка.  image
Мина време, линка спря,
и ядът ми надделя…  image
StarTV-то пак заби,
нервите ми изхаби… image
Що бе, що е все на мен?  image
Баш в момента най-сюблимен!
Уж Крачолчето  image ще ми съдейства,
нищо май не ми издейства!  image
Но накрая гледах 11-и епизод.  image
Бреййй, изкука нещо тоз народ!!   image
Всеки вика, кряка, тича,
туй на нищо не прилича!  image
С тез кавги, скандали ваши,
музата ми се изплаши.  image
Скри се нейде надалеч,
mutlu  image  Ямира   image иска веч.
Как Яман не спря за миг,
this week,  image
и крачи като гневен бик?  imageimage
На Оркун изпра една глава,  image
чак на мен ми прилоша….  image
Право във зализаните му къдрички image
и явиха се звездички…. image
И на Хасан не му прости.
През нощта го посети…  image
А пък Мира, тая патка,  image
сякаш у главата има сал суроватка,  image
отиде право тя при Тан,
тоя килър-размечтан!  image
Реве в прегръдките  image му тя,
а аз обиди не пестя!  image
Почакай, Перко, изтрещял,  image
Яман ще счупи всеки твой хрущял!  image
Не мож се отърва от боя,
ще чакам аз със кеф развоя….   image
Щом бараш гадже на Яман,
ще станеш чОк, чООООк пишман!  image
За здрав пердах си  абониран,  image
представям си те вече и гипсиран.   image
Но ще почакаш, има време,  image
със друг ще трябва се заеме….  image
И ето, чакам новия bölüm,  imageimage
и без да впрягам много ум,  image
вече зная –
ОркунЧ ще има нужда от защита,   image
че Яманко  image много лошо ще го срита.  image